Saturday, August 22, 2015

AURA Divine Eyes Eye Shadow& Look of Desire Mascara



Hi girls,
Today ,here is for you a perfect combo for making your eyes look bigger. This are two products from my new Aura product that  I got from Aura Grup-Skopje, that helped me in a simple way to increase visually my eyes. I use it in that way that I put the eye shadow in the inner corner of the eye and under the eyebrow, so I highlight  this parts of the eye, and I put the mascara just in the upper lashes of my eyes in 2 cotes. In that way my eyes look bigger and shinier. This type of eye makeup is perfect for everyday make up, day at work or casual night out.
The eye shadow that I use is the Aura Divine eyes eye shadow in color 61, and the Aura Impress Mascara- Curly .
Здраво девојки,

Денес, за Вас припремив еден пост со кој сакам да Ви ја претставам мојата нова перфектна комбинација на козметички производи со која очите изгледаат поголеми и повпечатливи. Станува збор за два производи од моите новитети на компанијата Аура , кои неодамна ми простигнаа благодарение на Аура Груп Скопје, кои ми помогнаа на едноставен начин визуелно да ги зголемам моите очи. Станува збор за сенката за очи Divine eyes на компанијата Аура во број 61, и маскарата  Impress Curly Mascara исто така на компанијата Аура. Овој ефект го постигнав на тој начин што, на внатрешниот агол на моето око ја нанесов сенката како и во пределот под веѓата, така што всушност ги посветлиов овие два делови  на окото.Маскарата пак, ја ставив само на горните трепки и тоа во 2 слоја со што добив поинтензивна црна боја и повпечатливо дефинирани трепки. И тоа е тоа, едноставен начин и само неколку потези со кој добив добро дефинирани очи кои визуелно се поголеми. Овој начин на нанесување на шминка е одличен за секојдневна шминка, шминка за Вашето работно место или опуштено вечерно излегување.
Се надевам дека Ви се допадна..



No comments:

Post a Comment