Friday, August 28, 2015

Flawless face combination ...



Hi girls ,
Today I want to present you another perfect combo, but this time for my face. It’s the Aura Cover Me Foundation + Aura Cover Me Concealer + Aura Blusher + Aura Highlighter + Aura Matte lipstick.
As you all can see, I’ve been using the Aura products very often the last month , so I discover a lot of different combinations of the Aura products that I have, to make a perfect make up looks.
In my previous post, I write you about my Aura eye combination. Today is all about face. As I write , I use 4 product for this combination:
-          Aura Cover Me Foundation- I have it in color 102 Ivory, it’s the brightest color of this foundation. This is the first product that I apply all over  my face and I bland it out whit the Aura blush Studio+ . After this product, my skin is equal and tanned . When I’m done whit the foundation , I apply the second product, and that is
-          Aura Cover Me Concealer in color 152 ivory, and I’m putting it under my eyes , and in the T zone of my face. I’m blending it out whit the Aura foundation brush After this product , my face look healthier  and brighter.
-          To give the cheeks a little bit of natural color , I apply the Aura glorious cheeks in color Vintage Peach 211 , and to give the freshness to my face , I use
-          The Aura  Glorious cheeks highlighter in color Nude Shimmer 218.
-          And in the end , to emphasize my lips I use the Aura Matte liquid lipstick in color 605 Checkmatte.

Здраво девојки,
Денес сакам да ви претставам уште една перфектна комбинација на козметички производи  но, овој пат за моето лице. Станува збор за комбинација од Аура Cover Me течен пудер + Аура Cover Me коректор + Аура руменило + Аура хајлајтер + Аура течен кармин.
Како што може да приметите , изминатиов месеч многу често ги користев призводите на Аура, па затоа открив повеќе комбинации на производи со кои може да се постигне перфектна комбинација за перфектен изглед.
Во мојот предходен пост , Ви пишував за мојата перфектна Аура комбинација за очи. Денес ви ја претставував мојата перфецтна компбинациј на Аура производи но овој пат за лице. Тоа се следните производи :
-          Аура Cover Me течен пудер во број 102 Ivory, која е и најсветлата нијанса од овој пудер. Ова е првиот производ кој го нанесувам на моето лице со помош на Аура Студио + четката за нанесување на течен пусед. Со неа лесно и едноставно , пудерот се нанесува рамномерно на целото лице. Со тоа се добива и изедначен тен на целото лице. Одако ќе ја нанесам пудрата, продолжувам со нанесување на вториот производ, а тоа е
-          Аура Cover Me коректорот за лице во број 152 ivory, и го нанесувам на подочњаците и на Т зоната на моето лице, со помош на Аура плоснатата четка. Со овој производ моето лице изгледа поздраво и посветло.
-          За да ги нагласам моите образи и да им дадам природна боја, го користам руменилото на Аура glorious cheeks во број Vintage Peach 211, а за да му дадам свежина на моето лице го користам
-          Аура хајлајтерот во број Nude Shimmer 218.
-          И на крај за да ги направам моите усни повпечатливи, го нанесувам Аура течниот кармин Matt во број 605 Checkmatte

Се надевам дека Ви се допаднаа овој вид на постови. Доколку сакате и понатака да пишувам вакви постови за Вас, напишете ми го тоа подолу во коментарите...


No comments:

Post a Comment