Thursday, August 13, 2015

BALEA Shampoo&Hair Mask Reviw !!!



Hi everyone,
Today I want to write you about 2 products that I buy few months ago and I’m using them now for a month almost. I must say that this are the type of products that bloggers made me buy it, but in the start I must say that the reviews that I read were more positive than my experience whit this 2 products.
The shampoo and the mask come in a plastic white packages , the shampoo in bottle of 300ml , and the mask in a package of 200ml. They have a wonderful fragrance of vanilla that stays in the hair for days, but that’s all that I like of the shampoo especially.  After I wash my hair whit this shampoo, the hair is ok and shiny  but whit a oily feel that a don’t like at all. The second day ,my hair is oily and I have to wash it again. When It comes to care, this shampoo  nourishes the hair and makes her smoother and silkier.
The mask is a little bit better for me, she gives the hair silkiness and lightness . The mask doesn’t  grease the hair and makes it easy to comb.
Overall , the shampoo is ok and I score it 3/5 , and the mask is something better and I score it 4/5 . 

Здраво на сите ,
Денес сакам да ви претставам 2 производи кои ги купив пред неколку месеци и кои од пред еден месец  стигнаа на ред да бидат испробани и користени. Пред се мора да кажам дека овие два производи се производи кои ги купив бидејќи голем број на блогери зборуваа и пишуваа за нив но, сепак рецензиите кои ги читав се попозитивни од моето искуство од нивното користење.
Шампонот и маската за коса доаѓаат во пластични бели паковки, шампонот во шишенце од 300 мл. , а маската во пластична паковка од 200мл. И двата производи имаат извонреден мирис на ванила прекрасен за сите љубители на ванила како и јас. Мирисот ,по користење на производите, останува во Вашата коса со денови, но тоа е единствената работа која за мене е добра кај овој производ. По користење на овој шампон, косата е сјајна но, на косата остава некој маслен филм со кој се добива чуство на мрсна коса, што мене воопшто не ми се допаѓа. Веќе следната ден од користењето на шампонот, косата повторно е мрсна и неуредна. Кога станува збор за негата која овој шампон ја пружа , тој ја храни извонресно косата , ги повлекува сите неправилности на неа, ја прави свиленкаста мека на допир.
Маската е малку подобра од шампонот , на косата и дава свиленкасто и лесено чуство. Оваа маска не ја мрси косата и не остава масен филм на неа, а исто така ја прави лесна за расчешлување.
Се на се, шампонот е добар и мѕ давам оценка 3/5 ,а додека маската е нешто подобра и неа ја оценувам со 4/5.


No comments:

Post a Comment