Thursday, June 23, 2016

YVES ROCHER - Уље за туширање од кокос !!



Здраво девојки,
Добродојдовте на мојот блог. Денес со Вас, сакам да споделам еден производ кој неодамна го испробав, и се покажа феноменален за мојата кожа, а можам да кажам дека е и иновација во светот на козметиката. Мојата коѓа на тело во зимскиот период, а осбено во пролетниот , се суши многу па станува груба и затегната. Секој гел за туширање кој го користам не дава некои долгорочни резултати, се додека не го открив ова мало чудо на компаниајта Yves Rocher, наречено Уље за туширање од кокос.
Пред се, мирисот е феноменален. Едноставно имате чуство дека сте земале парче свеж кокос и со него ја миете Вашата кожа. Иако на пазарот постојат повеќе производи односно гелови за туширање на база на уље, овој некако посебно се издвои за мене бидејќи остава долготраен мирис и дејство на мојата кожа. По неговото користење, кожата е нежна и мека, еластична и доста опуштена .Овој гел дава пријатно чуство на релаксација и ја ревитализира мојата кожа.  Оличен за секојдневна вечерна релаксација на телото и сетилата . 

5 comments:

  1. Kolku pari e? Super e blogot,samo bi te zamolila da pisuvas i ceni na proizvodite.

    ReplyDelete
  2. Ti blagodaram , milo mie sto ti se dopagja blogot. Ovoj maslen gel e 370 denari. Moze sekako, ke se potrudam da gi pisuvam cenite na site proizvodi za koi pisuvam.
    Nekoja preporaka,zelba za post? Da citas za nesto posebno?

    ReplyDelete
  3. Jas imam suva koza,pa ako znaes krem za lice/gel ili nesto od kozmetika bi bilo super. Ako ne znaes,pak ke si gi citam tvoite postovi i ke te sledam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fala ti od <3
      Slucajno kupiv edna krema za suvo lice, i e fenomenalna iako jas nemozam da ja koristam , stanuva zbor za Garnier Essentials krema za suvo lice. Jas ja obozavam i ja koristm za site delovi na moeto telo koi se suvi. Naskoro ke napravam recenzija za nea,pa ke mozes da procitas podetalno za nea.

      Delete
  4. Blagodaram za preporakata,ke ja probam obavezno ♥

    ReplyDelete