Friday, October 23, 2015

Idea...Hair+Make up + Lips



Hey girls,
I saw on the statistics of my blog, that you like a lot the  Idea post for hair style+make up+lips. So I decide to do another post of that type. Hope you’ll like this combination also. Let me know down in the comments, if you like me to make this type of posts on a regular base.
Здраво девојки,
Разгледувајќи ја статистиката на мојот блог забележав дека  Ви се допаднал мојот пост во кој Ви претставувам моја идеа како би можеле да ја средите Вашата коса, шминка и усни за одредена пригода, а со тоа ова е и еден од најпосетените постови на мојот блог. Затоа решив повторно да направам таков пост ,и денес ви претставувам уште една идеа за вакава комбинација која во овие есенски денови би можеле да ја користие на дневна основа. Доколку и понатака сакате да правам вакви постиви  и редовно да ги објавувам на мојот блог, оставете ми коментар подолу. 

No comments:

Post a Comment