Wednesday, October 21, 2015

September Favotie!!!



Hey girls,
Welcome to my blog. Maybe I’m a little bit late whit this post, but finally is here. The last month was a month whit a lot of celebrations , so I used a lot of make up products in the weekend and non during the week. Because of that , I don’t have a lot of favorites for this month. This are the products that I was loving the last month:


Здраво девојки,
Добродојдовте на мојот блог. Можеби овој пост касни на мојот блог  но, конечно е тука. Изминатиот месец, за мене беше месец полно со најразлични прослави на блиски луѓе, па затоа викендите беа време кога се користеа огромен број на производи за шминкање, а работната недела време кога се одмараше кожата од прекумерната и тешка шминка, па не се користеа буквлано никакви производи. Поради тоа , овој месец немам многу фаворити но, тие што ќе ви ги покажам навистина одлично си ја одиграа својата улога и ми беа од голема помош. Ова се моите септемвриски фаворити:
This 3 products were essential for me this last month , and helped me to keep my hair healthy. The Intesa hair spray, perfectly preserved every hairstyle that I have during the weekends, the Syoss shampoo was giving the property care to my hair in that period and also was giving the hair necessary volume for perfect natural look. And the Taft  hair wax help me make the baby hair stay in the right place.
Овие 3 производи беа клучни за мене изминатиов месец, бидејќи ми помогнаа да ја сочувам мојата коса здрава но , и стилизирана во секое време. Интеса лакот за коса е одличен бидејќи перфекто ја држи на место секоја физура која ја имам на мојата коса, Сајос шампонот за коса ја негуваше мојта коса со секое миење бидејчи и даваше соодветна длабинска нега потребна за коса која е третирана со различни топлотни апарати како пегли, фенови исл. ,а истовремено и даваше волумен со што мојата коса добиваше одличен пророден изгле. И Тафт восокот за коса е еден од моите фаворити, бидејќи ми помогна оние мали и кратки влакненца на мојта коса, да останат на соодветно место.


The next products that I have for you are make up product, the Avon mocha latte palette that is a brown matt palette. The Max factor 3in1 foundation, this is my all time favorite because it covers all the imperfections in my face , looks so natural and stays all day in my face. I also like this foundation because I can use it also like a eye shadow base and like a concealer. The next 2 product are the lips combination that I wear all month, the Malena lip-gloss and lipstick in nude. The both of them are creamy, easy to apply , they last long and hydrate the lips in the same time. Impala eye pencil is also one of  my all time favorites because is so easy to apply.
Следни се производите од декоративната козметика кои ги обожавав овој месец.Авон палетата за очи во кафеави мат нијанси ја користев постојано и со неа можев да направам соодветни денски и вечерни комбинации. Макс фактор 3во1 телниот пудер,кој е еден од моите апсолутни фаворити одкако почнав да се шминкам, омилена поради тоа што одлично ги покрива сите неправилности на моето лице, дава природен излгед на лицето и се одржува цел ден тука.Исто така ,овој пудер беше одличен за мене бидејќи можев во исто време да го користам и како база за сенките и како коректор.Следните 2 производи се комбинацијата за усни која беше одлична за мене , а тоа се Малена сјајот за усни и карминот во беж боја.И двата се кремасти и одлични за нанесување, а во исто време се долготрајни и на усните им ја даваат потребната нега.Импала моливчето за очи.исто така е еден од моите апсолутни фаворити, и омилено бидејќи се нанесува доста лесно.


Two brushes that help me apply the make up faster and easier, are the Aura Studio+ brush for foundation, and the Aura eye shadow brush. Also I used the Eveline 8in1 nailpolish .I like it because it help me resolve the problems whit nail that crack. And the last favorite for this month is the Misslyn lip pencil that is creamy and easy to apply . Also is long lasting.
Две четки кои ми го олеснија шминкањето и ми помогнаа да ја нанесувам шминката брзо и прецизно, се четката за нанесување на течен пудер на Аура и четката за нанесување на сенка на истиот бренд. Исто така, постојано овој месец го користев и лакот на Евелин 8во1 кој ми помогна да го решам мојот проблем со кршливи нокти. И како последен фаворит за овој месец е моливот за усни на Missлyn, кој е доста кремаст, лесно се нанесува но е долготраен и останува на усните со часови.


No comments:

Post a Comment