Friday, October 30, 2015

AURA Absolute Shine Lip Gloss No. 510



Hey girls,

Welcome to my blog. Today I want to share whit you my October discovery product. It’s the Aura Absolute shine lip gloss in color 510 Light Caramel .The last 2 months I used just a matt lip sticks , and I get bored by them. When I sow this perfect nude color, I fall in love instantly. It’s the perfect refreshment to this cold and autumn days. The texture is excellent because the gloss is non-sticky , light and is long lasting. Also ,the thing that I like the most was that this lip gloss make your lips so soft. This product is a real discovery and refreshment to my every day make up. Matt eye shadow + matt face + shine lip gloss= perfect combination for this fall. I also use it for the night out make up, but in combination whit the Aura Shine Excess lipstick in color 760 Gothic Violet(soon separate post for this lipstick).Totally worth of every penny . 

Здраво девојки,
Добродојдовте на мојот блог. Денес, сакам да го споделам со Вас моето откритие за месец Октомври , кога станува збор за козметички производи . Станува збор за Aura Absolute shine сјајот за усни во боја 510 Light Caramel. Изминатите два месеци во мојта шминка преовладуваа мат кармините во најразлични нијанси, па некако ми здосадија бидејќи секоја девојка околу мене ги користи, па сакав да се одвојам со нешто интересно ново и свежо во мојата шминка.  Кога го погледнав овој сјај на Аура во локалната парфимерија, знаев дека тоа е она што ми треба. Иако ова е производ од постара колекција на Аура, сепак  сметам дека е прав погодок за овие есенски и тмурни денови.Самиот производ  доаѓа во пастична амбалажа , и има одличен апликатор со кој прецизно и лесно може да се нанесе производот на усните. Текстурата му е одлична и многу ми се доаѓа тоа што покрј извонредниот нежен изглед на усните, истовремено ги храни , ги прави меки и ја нема онаа досадна лепливост која ја има кај поголем број на сјајеви за усни. Покрај мат сенките за очи , и мат лице кои се апсолутен тренд оваа есен, сјајните усни кои може да ги постигнете со овој сјај, ќе ве направат поинакви, повпечатливи и ќе ја освежи Вашата секојдневна шминка. Покрај денската варијанта, овој сјај за мене беше одличен  и за вечерни излегувања но, во комбинација со Аура Shine Excess карминот во боја 760 Gothic Violet, за кој кармин наскоро следува посебен пост бидејќи ми се допадна многу. Моја апсолутна препорака за овој сјај на Аура.




No comments:

Post a Comment