Saturday, April 30, 2016

AURA Refresh ME Foundation !!!




Hey girls,
Welcome. Today I want to write you about the Aura Refresh Me foundation. This is a lighter foundation and ideal for everyday make up. The coverage of this foundation is middle, what makes this foundation very good for young skin or light make up if you like that kind of make up. The foundation has 5 different shades, from 200 to 204,  3 of them have yellow undertone and 2 have rose undertone. As I sad in the beginning , excellent foundation for light and everyday make up. 

Здраво девојки,
Како што Ви напоменав во мојт предходен пост, во наредните 4 поста ќе зборуваме за 3те пудери на Аура, Cover Me, Refresh Me и  Take Care of Me , а како последне пост ќе направием споредба помеѓу овие три.
 Во изминатиот пост зборувавме за течниот пудер Cover Me кој како што Ви напушав , ме воодушеви и ми помогна да направам многу добра вечерна шминка.
Денес ќе зборуваме за течниот пудер на Аура наречен Refresh ME. Ова е пудер со средна покривност кој е одличен за дневна варијанта бидејќи е доста лесен и нанесен на лицето ,не го чуствувате воопшто дека е тука.
 Како што пишува и на самото пакување, овој пудер се однесува како втора кожа на Вашето лице, па благо ги прекрива сите неправилности и одлично се стопува со Вашиот тен.
Пудерот доаѓа, исто така како и предходниот, во пластична туба од 30мл. на која има провиден дел каде може да ја погледнете нијансата на пудерот. 
Овој пудер доаѓа во 5 нијанси (од 200 до 204) кои главно имаат жолт подтон но, за разлика од Cover Me пудерот овие нијанси се нешто потемни.   
Јас ја користам најсветлата нијанса во моментов, и таа одлично делува на мојот тен кој е светол. 
Дoста добар пудер за дневна шминка како што напоменав, а може да се користи и за вечерна која сакате да биде лесна и ненагласена. 
Поради тоа овој пудер е одличен и за млади девојки и тинејџерки кои започнуваат да се шминкаат па немаат потреба од некои тешки пудери и јака шминка. 
Се надевам дека Ви се допадна оваа мала рецензија за овој пудер. Во наредниот пост очекувајте рецензија за Take Care of Me пудерот на Аура.

No comments:

Post a Comment