Monday, September 14, 2015

Make Up Idea !!!



Hey girls,
Welcome to my blog. Today for you, I have a makeup idea of a glamorous make up that I think is going to be great for cocktail party, friend’s wedding party or some other night out.
So let’s start …
For this make up Idea I used the next products:
-Max factor 3in1 Face finity all day flawless in color sand 60
- Rimel powder
- Flormar pretty compact blush on
-Golden rose stick foundation
-Aura Sunkiss bronzer
-Avon eyeshadow palette in color mocha latte
- Deborah liquid lipstick
- Artdeco eyeshadow palette
- Aura highlighter
- Aura correct me concealer
- Max factor 2000 caries mascara
- Aura Xpress black eye pencil
- Aura brushes (Studio+ , angled brush and double eye shadow brush)  
  First of all , I applied the foundation all over my face. After that I applied the Correct me concealer under my eyes and in the T-zone. Next I set all that whit the Rimel powder.When the foundation routine was done, I used the Golden rose stick foundation for contouring the face, and after that I applied the bronzer in the places that are marked in the picture. It’s time for the eyes. As eye base I use the same foundation that I use in my face, but in a tin layer.Then I applied white eye shadow from the art deco palette all over the eyelid , and the black in the outside corner of the eye and then I blend all that in the in the opposite direction of the eye. When that was done, I applied the black eye pencil in the upper eyelid and in the waterline of my eyes. The mascara was next, in 3 layers in the upper lashes, and 1 cote in the lower lashes. When all that was done, I applied a blusher to my cheeks , and a highlighter too. The liquid lipstick was the last to be applied to my face. And that was all, the makeup look was done.
I hope you like it. Did you try some of this products?
Здраво девојки,
Добредојдовте на мојот блог. Денес  сакам да ви претставам една идеа за шминка која според мене би била идеална за некоја гламурозна вечер,коктел забава или свадбена веселба на некој близок.Па да започнеме.
За овој изглед ги користев следните производи:
-Max factor 3in1 Face finity all day flawless in color sand 60
- Rimel powder
- Flormar pretty compact blush on
-Golden rose stick foundation
-Aura Sunkiss bronzer
-Avon eyeshadow palette in color mocha latte
- Deborah liquid lipstick
- Artdeco eyeshadow palette
- Aura highlighter
- Aura correct me concealer
- Max factor 2000 caries mascara
- Aura Xpress black eye pencil
- Aura brushes (Studio+ , angled brush and double eye shadow brush)


Најпрво на моето лице го нанесов течниот пудер и го изедначив мојот тен. Потоа на подрачјето на подочњаците и на Т-зоната го нанесов коректорот на Аура и добро го изблендав, а веднаш сето тоа го сетував со помош на Римел пудерот во камен. Следно со помош на стик пудерот на Голден росе , го контурирав моето лице , а преку тоа го нанесов бронзерот на Аура со што лицето доби природна топлина и потемнување. Одкако го завршив тоа, следеа очите .На очните капаци како база нанесов тенок слој на истиот течен пудер кој го користев за целото лице.Потоа ја нанесов белата сенка на целиот очен капак и под веѓите, а потоа во надворешниот агол на окото нанесов темно црна сенка од истата палета на Артдеко, кој започнав да ја соединувам кон внатрешниот агол на окото. Одкако сето тоа беше добро соединето без груби линии на премини на бои, го нанесов црното моливче за очи на компанијата Аура, на горниот капак и на водената линија на моето око. Во внатрешниот агол на окото ја нанесов најсветлата беж нијанса од палетат на сенки на Авон, со што се издолжи моето око.Одкако сето тоа беше готово, ја нанесов маскарата на моите горни трепки во 3 слоја, а на долните во само 1 слој.Потоа на моите образи го нанесов руменилото и хајлајтерот со што добив свеж и гламурозен изглед. На крај, на моите усни го нанесов течниот кармин во црвено-циклама боја.
 И тоа е тоа.
 Се надевам дека ви се допадна овој изглед. Дали веќе користевте некој од овие производи?  



No comments:

Post a Comment