Tuesday, January 19, 2016

FLORMAR PASSIONATE DOTS EYE SHADOW PALETTE



Hey girls,
Today , I want to present you a new eye shadow palette  in to my collection, the Flormar Passionate dots eye shadow make up palette. The palette came in a interesting packaging whit red color and black dots. The palette has 8 eye shadows that have shimmer in it. Just the first one, the white eye shadow, is matt and is a basic color. The quality of the eye shadows is great, and the pigmentation excellent. The price is 4 euro , and that makes this palette worth the money . Over all, my first impression is amazing. This palette will be my everyday make up choice  for everyday and glamorous make up looks.

Здраво девојки ,
Денес сакам да Ви ја претставам палетата на сенки за очи на компанијата Флормар, наречена Passionate dots. Палетата доаѓа во интересно пакување во црвена боја , по кое се наоѓаат црни точки. Самата палета е составена од 8 сенки со интересни нијанси од кои лесно може да создадете едноставен дневен изглед но, во исто време и гламурозна шминка. Сенките се оприлично големи, а во себе содржат шимер. Единствено белата боја , која во оваа палета е основна , е мат како би можеле да ја вклопите во секој изглед кој сакате да го креирате. Квалитетот на сенките е поприлично добар, а пигментацијата е одлична . Цената на оваа палета е околу 200 денари, што е доста малку за квалитето на сенките и количината што ја добивате. Јас ја имам оваа палета од пред некое време но, поради различни обврски не бев во можност да ја испробам доволно но, мојот прв впечаток е одличен и навистина сум презадоволна. 

No comments:

Post a Comment