Monday, June 6, 2016

Announcement / Новитети + НАГРАДУВАЊЕ !!!



Здраво  девојки,
Добродојдовте на мојот блог. Предходниов период не бев доста редовна во објавувањето на текстови на мојот блог, за што мие многу жал но, решив да го искористам тој период  и да направм реорганизација на блогот како би било доста по прегледно и позабавно за Вас, а и поорганзирано за мене. Така, понувајќи од денес , на мојот блог ќе може да читате редовни текстови и тоа секој Понеделник ќе може може да ја погледнете мојата неделна корпа со шминка која ќе се состои од make up производи  кои ќе ги користам таа недела, и така секој Понеделник во таа корпа ќе се најдат различни производи.
Исто така, како новитет на мојот блог, ќе биде тоа што ќе го ограничам бројот на производи кои ќе се најдат во моите месечни фаворити ,и ќе ги подредам во неколку категории, со цел подетално опишување на производите. Секако , тоа ќе значи и пократки постови бидејќи знам дека текстовите од неколку страни се досадни за читање и напорни, па ниту јас самата н ечитам такви постови. Секоја Недела, е може да погледнете кратка содржина од текстовите кои таа недела сум ги напишала и објавила на сајтовите Dama.mk и  My Gala Life.com , како и линкови до целосниот текст, за сите оние кои сакаат да прочитаат дополнителни совети, трикови и препораки .  Покрај овие новитети, секој Петок воведувам нов пост наречен Look of the week  во кој ќе може да погледнете предлози за модна комбинација, за шминка ,фризура итн. кои ќе Ви помогнат во изборот на нашиот ибор на облека, шминка или фризура за одредена пригода.
И на крај, она што можебе ме радува и најмногу од се ова, мојот блог веќе има повеќе од 7 000 прегледи,благодарение на Вас, па затоа одлучив да направам едно НАГРАДУВАЊЕ во кое 3ца од Вас ќе бидат наградени со неколку поклони . Но, ова дарување ќе се направи како прослава и моја благодарност кога ќе достигнеме броја од 10 000 прегледи на блогот. Затоа до тогаш следете го мојот блог, читајте ги моите текстови и уживајте.
ВАЖНО: Дарувањето ќе биде само за територијата на Р. Македонија, или за лица кои имаат некој во Р.Македонија до ој можам да им го испратам пакетот. Се што треба да направите како би учествувале во овоа дарување е да:
- Ме следите на мојот блог преку овој линк
-Ме следите на мојата фејсбук страна на овој линк со притискање на копчето like  

-Ме следите на мојот Instagram профил на овој линк

-         - И секако, за сите оние кои сакат да учествуваат во оваа дарување, во постот кој ќе биде посебно наменет на ова а ќе го објавам на мојот блог кога ќе стигнеме 10 000 прегледи, ќе треба да напишат коментар на текстот како би знаела дека се заинтересирани  за оваа дарување.
Тоа  е се, следете ме , читајте ги моите текстови и се надевам дека ќе Ви се допаднат сите новитети кои следат на мојот блог...
   

No comments:

Post a Comment