Tuesday, May 17, 2016

Eveline Cosmetics ...



Здраво девојки,
Eveline cosmetics е компанија за која јас неодамна дознав, преку нивниот најпродаван производ ако не се лажам, а тоа е третманот за нокти 8во1. Овојпат, сакам да ја испробам декоративната козметика на оваа компанија, бдејќи од препаративната сум презадоволна.
 Денес, сакам да Ви претставам три проиводи и тоа маскара за волумен од која сум презадоволна, палета со сенки која исто така ја обожавам,и течен пудер кој има извонредна текстура но, јас ја промаршив бојата па овој во моментов за мене е доста темен.
Big Volume Explosion mascara- ова е една од најдобрите маскари кои сум ги испробала до сега, а прва маскара со гумена четка која јас можам да ја користам. 
Гумените четки обично ги слепуваат моите трепки и ги прават безживотни но, оваа четкичка има сосема идентичен изглед на оние со влакно, а е изработена од силикон. 
Со оваа четка, лесно и едноставно може да направите одлични трепки полни со волумен кои ќе го истакнат окото .
 Иако четкичката е дебела, многу лесно и едноставно маскарата може  да се нанесе и на долните трепки. Самата маскара, има добра текстура, не се  пресликува и има многу пријатен мирис.
 Навистина феноменален производ.Оваа маскара ме воодушеви.
Cover sensation foundation- ова е течен пудер кој дава целосна покриеност со само еден слој. Текстурата му е доста кремаста и свиленкаста што го прави многу пријатен за самата кожа.
 Кога ќе го нанесете на лицето, дава чуство на влажност но, по неколку минути се суши и останува така цел ден.  Секако, ова е пудер кој е одличен за вечерна шминка. 

Quattro eyeshaadow –оваа палета на сенки во себе содржи 4 сенки кои на себе имаат обележан број , па според туторијалот кој се наоѓа на самото пакување, може д аизработите интересна шминка. 
Сепак, овие сенки се доста нежни, лесно се нанесуваат и воопшто не се трусат. 
Имаат одлична пигментација и долготрајност. 
Вo себе содржат благ седеф што дава гламурозен изглед на окото. Мојата палета е во број  01, и е одлична бидејќи можам да ја искористам и за нежен дневен но, и за гламурозен вечерен изглен.
 Мене посебно ми се доадна плавата нијанса која нанесена на надворешниот агол н аокото дава сосема поинаков и доста гламурозен изглед.
 Браво за Евелин за оваа палета.
Тоа се производите кои сакав да ги споделам со вас и моте впечатоци од нив. Секако , во иднина очекувајте подетални рецензии и туторијали со овие производи.

Дали Вие имаte пробано некој од овие производи?

No comments:

Post a Comment